Lakier podkładowy zwiększający przyczepność taśm samoprzylepnych - 3M™ Universal Primer do taśm 3M™ VHB™

03-06-2022

Lakier podkładowy 3M Universal Primer jest stosowany do zwiększenia przyczepności taśm samoprzylepnych. Umożliwia uzyskanie wytrzymałych i trwałych spoin na trudnych powierzchniach. W porównaniu do 3M™ Primer 94 jest bardziej przyjazny dla środowiska i spełnia zaostrzone normy BHP. 3M Universal Primer jest nie tylko tak samo skuteczny jak 3M Primer 94, ale również oferuje dodatkowe właściwości i korzyści.

 

Właściwości:

 

• W porównaniu do 3M Primer 94 jest bardziej przyjazny dla środowiska i spełnia zaostrzone normy BHP, ponieważ:

– nie zawiera celowo dodanych węglowodorów aromatycznych, jak toluen, ksylen, chlorobenzen

– nie zawiera celowo dodanych związków chlorowanych

 

• Krótki czas schnięcia zwiększa szybkość pracy i przepustowość produkcji

• Dodatek fluorescencyjny (wskaźnik UV) widoczny w świetle UV pozwala na potwierdzenie użycia podkładu (primera), ograniczając liczbę błędów podczas aplikacji i ułatwiając kontrolę jakości

 

    

 

Dotacja na kapitał oborotowy dla firmy BIMAX Print Sp. z o.o.

Dotacja na kapitał oborotowy dla firmy BIMAX Sp. z o.o.

Cele:projektu: Projekt dotyczy wsparcia predsiębiorców w zakresie zapewnienia płynności finansowej oraz wsparcia bieżącej działalności w związku z trudnościami finansowymi, które wystąpiły u przedsiębiorcy wskutek epidemii COVID-19. Pomoc finansowa udzielana na podstawie programu nr. SA. 57015(2020/N).
Planowane efekty: Utrzymanie prowadzenia działalności przedsiębiorstwa
Wartość projektu: 70 133,64 zł
Udział Funduszy Europejskich: 70 133,64 zł
Przeprowadzenie audytu wzorniczego oraz opracowanie strategii wzorniczej w Bimax Sp. z o.o.

Przeprowadzenie audytu wzorniczego oraz opracowanie strategii wzorniczej w Bimax Sp. z o.o.

Cele:projektu: Wzrost potencjału i konkurencyjności firmy Bimax Sp z o.o. poprzez przeprowadzenie audytu wzorniczego i stworzenie listy rekomendacji przydatnych dla firmy w jej działalności, związanej głównie z szeroko rozumianym wzornictwem i identyfikacją wizualną.
Planowane efekty: Wzrost potencjału i konkurencyjności firmy Bimax Sp. z o.o. w zakresie poziomu innowacyjności, wzmocnienia marki, dywersyfikacji produkcji i zwiększenia przychodów ze sprzedaży.
Wartość projektu: 73 800,00 zł
Udział Funduszy Europejskich: 51 000,00 zł